יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

מפגש הפתיחה - 30.11.2012

 
מפגש הפתיחה שהתקיים בבוקרו של יום שישי שטוף שמש היווה את יריית הפתיחה לתוכנית.
הילדים עמלו והכינו מטעמים, התלבשו בבגדים חגיגיים וחיכו לסבים ולסבתות בפתח בית הספר
בהתרגשות רבה.
הסבים והסבתות  שמחו מאד להגיע, והביעו את התרגשותם ואהבתם הרבה לנכדיהם.
מנהלת בית הספר, הגב' ליאור גולני בירכה את האורחים ואת התלמידים ואחלה למשתתפים הצלחה במפגשים הבאים.
נורית, המורה המובילה לא הסתירה את התרגשותה ודיברה בחום על הילדים המקסימים, אותם הכינה לקראת המפגשים.
שיהיה בהצלחה לכולנו.



















19 תגובות:

  1. שמי נויה ברנס מבית ספר ארן
    למרות שלא הייתי במפגש אני מקווה שהיה ממש כייף

    השבמחק
  2. שמי אופיר פלג מבית ספר ארן.
    מאוד נהנתי במפגש ואני מקווה שכולם נהנו כמוני.

    השבמחק
  3. שמי מאיה משה מבית ספר ארן.
    מאוד נהניתי במפגש ואני מקווה שכולם נהנו כמוני.

    השבמחק
  4. שמי הוא נויה גזית.
    אני נהנתי מאוד בקשר הרב דורי.
    אני מקווה להמשיך בשנה הבאה

    השבמחק
  5. שמי איתן מלכה ואני מקווה שתהיה שנה מוצלחת מהנה כייפית ומלאת סיפורים מהתקופה של הדור השלישי.

    כי לדור הראשון אין מה לספר (:

    השבמחק
  6. שמי דור שגיא אני מאוד רוצה שהיה אמון כיפ

    השבמחק
  7. שלום קוראים לנו נויה וסבתא שלה מדי.
    אנחנו אוהבים את הקשר הרב דורי.
    הפרויקט מעלה זיכרונות מן העבר.(זה כף).

    השבמחק
  8. שלום אני נועה גיא מבית ספר ארן ומאוד נהנתי היום למרות שסבא לא בא.

    השבמחק
  9. שמי אופיר פלג מבית ספר ארן.
    מאוד נהניתי היום ביחד עם סבא שלי ואני מקווה שאהנה כך גם בפגישות הבאות.
    חברתי מאיה גם השתתפה איתי ועם סבי בכתיבת הסיפור, מה שגם שימח מאוד.
    אני מקווה שכולם נהנו גם.

    השבמחק
  10. שלום קוראים לי נויה ולסבתא שלי קוראים מדי.
    ואנחנו אוהבים את הקשר הרב דורי

    השבמחק
  11. שמי מאיה משה מבית ספר ארן.
    ואני מאוד נהנתי בפעילות היום למרות שסבא שלי לא הגיע
    אני עבדתי עם חברה ואם סבא שלה.
    אני אמוד מקווה שאני יהנה בפגישות הבאות,וגם שכולם יהנו.

    השבמחק
  12. שמי רן ואני מאחל לכם סוף שבוע נעים וחמים

    השבמחק
  13. אני איתן מלכה וכתבתי את הסיפור "תפוח זהב"

    השבמחק
  14. שמי נויה ברנס ואנחנו בפגש שנ עם הסבים והסבתות

    השבמחק
  15. אנו אופיר פלג ומאיה משה ואנחנו מבית ספר ארן.
    אנו עבדנו ביחד מפני שאחד הסבים לא הגיע.
    היה לנו מאוד כיף ביחד ואנו מקוות שלכולם היה כיף.

    השבמחק
  16. אנחנו אופיר פלג וסבא חיים מבית ספר ארן.
    בפעילות היום למדנו עוד פרטים על הכלנית.
    בזמן שלמדנו גם מאוד מאוד נהנינו ואנחנו מקווים שגם כל שאר המשתתפים בפעילות נהנו כמונו ולמדו כמונו.

    השבמחק
  17. שלום שמי רן והיום היה כיף ללמד את הסבים והסבתאות לעבוד במחשב

    השבמחק
  18. אנחנו אופיר פלג וסבא חיים מבית ספר ארן.
    אנו רוצים להסביר מהי מטרת הפעילות.
    מטרת הפעילות היתה ללמד את הסבים והסבתות איך מפעילים מחשב, איך מחפשים באינטרנט ואיך מעתיקים קטעים מהאינטרנט למסמך וורד.
    לדעתנו סבא למד היטב את השיעור ועכשיו הוא יוכל להשתמש במחשב שיש לו בבית (חה חה חה).

    השבמחק
  19. אני מאיה משה ואני מבית ספר ארן.
    היום גם סבא שלי לא הגיע ואני עבדתי עם חברה שלי אופיר.
    היה לי ממש כיף וגם למדתי כמה דברים על הכלנית.

    השבמחק