יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

מתחילים את התוכנית

שמי נורית שקורי, מחנכת כיתה א' בבית ספר ארן בתל אביב.
לפני מספר חודשים , כשהייתי צריכה לבחור לי השתלמות במסגרת אופק חדש בחרתי, די באקראי את תוכנית הקשר הרב דורי ונשביתי בקיסמה....
התכנים, האהבה הרבה שהיא טומנת בחובה, המפגש עם החברה המבוגרים כל אלה הביאו אותי להחלטה שאני אהיה חלוצה בבית הספר בו אני מלמדת זה 6 שנים להובלת התוכנית.
בתוכנית ייטלו חלק תלמידי כתות ד' שהביעו את כצונם להשתתף בתוכנית ולמזלם הסבים והסבתות היו זמינים ונרתמו לתוכנית.
מחר, יום שישי ה- 30 לנוב' 2012 הוא היום!!!!!

התרגשות רבה עוטפת אותי לקראת בואם של הסבים והסבתות, הכנתי להם מפגש מהנה שיכלול כמובן גם כיבודים שהילדים הכינו (על זה דרך אגב התעקשתי...)
הרי אנחנו עוסקים בנתינה... לא כך??

מאחלת לכולנו בהצלחה
נורית שקורי

לחצו כאן כדי לקרא עוד פרטים על הקשר הרב דורי
עוד על הקשר הרב דורי



 
 


שמעון פרס חוגג 89 אביבים
 

5 תגובות:

  1. אני אמנם מובילה את התוכנית אבל מתנסה
    גם בטכנולוגיות חדשות
    בודקת כיצד נראית התגובה שלי
    שימו לב- בכל תגובה שלכם רשמו את שמכם...
    בברכה
    נורית שקורי

    השבמחק
    תשובות
    1. נורית יקרה,
      מאחלת לך לתלמידים ולסבים וסבתות הרבה
      הצלחה בתוכנית
      יישר כוח על הרצון וההרתמות לנושא
      בברכה
      אורלי שיפמן ברזלי

      מחק
    2. אורלי יקרה
      תודה על הכל מאד מעריכה את הפירגון והתמיכה
      יד ביד אתי וצעד צעד כמו תינוק שמתחיל ללכת....
      נורית

      מחק
  2. נורית יקרה
    תלמידים ואזרחים ותיקים
    ברכה חמה שלוחה עם פתיחת תכנית הקשר הרב דורי בבית ספרכם
    מאחלת לכם שנת פעילות מהנה, נחת וסיפוק ונשמח לקרוא את תיעוד סיפורי מורשת כם באתר
    מוזיאון בית התפוצות
    תודה לאורלי שיפמן מדריכת התכנית במחוז ת"א
    בברכה
    תמי גרין מנהלת תכנית הארצית

    השבמחק
    תשובות
    1. תמי יקרה
      המון תודה
      היום חויתי חויות מאד מרגשות במפגש הראשון עם הילדים והסבים וסבתות
      צילמנו ותיעדנו ..
      יש למה לצפות!
      סופ"ש נעים נורית

      מחק